Sunday, October 9, 2011

Gengstah Vs Currypuff

Haaa... title nak TAHII je kan. heheh .. Okay, aku dah lama gileeeee tak tengok movie. Eh, macam tipu lak. Hahaha .. Malam tadi, aku gagah marathon dua movie ( dua ajeeee) iaitu Karipap-Karipap Cinta sama Bini- Bini ku Gengstah .. hahah ..

Nama kedua-dua movie ni tah hape-hape kan. Macam kanak-kanak pula. Hurm ,, Jum lihat apa aku nak comment mengenai kedua-dua movie ni ..
  • Karipap-Karipap Cinta

Cerita ni mula-mula malas nak tengok. Yelaa, pelakon pun aku tak kenal.. Cuma si Gambit tu je la yang aku kenal kan.. Hahaha ...Tengok cover pon macam tak best ... lama gak la aku simpan movie ni dalam laptop. Kasi ada mood baruu la tengok. So, malam tadi takde kerja kan, aku pun roll la movie ni . Agak best juga cerita ni, romantic comedy kot genre die. Heheh .. Aku boleh kasi 3 bintang sajor. Kerana cerita dia biasa sangat. Tiada yang menarik sangat pon. Cuma filem ni berjaya juga la buat aku gelak. Tapi yang agak kureng nye bila banyak sangat penggunaan ayat carutan dan tak sedap didengar didalam ni.. heheh .. apa- apa pun Syabasss .. heheh
  • Bini-Biniku Gengster

Cerita ni buat aku sakit perut plus takot. Haaa... Sila ajak mak pak ye bila tengok cerita ni. Ganas okay. hehehe .. Best la pada aku. Siapa yang kata tak best tu. Memang takda taste. Hehe .. Cerita dia Comedy yang ganas. Haa.. Ada sedikit unsur-unsur 18SX. So, kurang elok sebenarnya budak-budak tengok. Bila scene gaduh tu yang aku suka. Soo real okay. Aku suka. Lagi-lagi si Yana tu. Nampak real gile dia punya fighting tu .. Fuuuyoo.. Congrat pada director kerana berjaya buat filem ni menambat hati saya. Heheh .. 4.5 Star la. hehe ..   

Akhir kata, kedua-dua movie ni berjaya buat aku senyum malam-malam keseorangan. Heheh .. Sebaik la ada menda yang teman aku kan weekend ni .. Thank movie.. =)

0 orang say hi:

Post a Comment

Silalah tinggalkan jejak korang kat sini ye... sekali jejak pon okay ..