Monday, October 17, 2011

Picture Disaster = Aku?

Haaaaa.. Aku bila ada waktu-waktu lapang, aku suka melihat kembali nostalgia-nostalgia lama melalui gambar-gambar yang aku simpan dalam laptop kesayangan ni. Hehhe.. Best tau bila belek-belek gambar semua. Kat situ baru aku boleh lepaskan rindu dendam kat semua orang. Hurm, but one more thing yang aku recognize adalah, susah nak cari gambar aku yang serius. DAMN.! Semuanya disaster. Buat rosak gambar je. Hahah ... Tapi yang pastinye, aku tak reti sebenarnya nak amik gambar molek-molek. Tak tahulah kenapa, maybe time kecik-kecik badan aku tak dibendung kot. Mai aku share disaster yang aku jumpa okay. Ni aku tunjuk hanya 0.01% je, yang lain korang takyah tahu la.. =_=




See.. Really bad meh? Aduuhh .. Sampai bilaaala nak berperangai macam ni.. Teruk bebeno okay .. Tak ayu langsung. Sometime, aku boleh behave but almost every time aku memang tak boleh behave. Kenapa? aku pon tak tahu. Jangan ingat aku ni minah cover okay. Kat dalam opis lecturer pon aku berani beraksi. Haaa.. See the picture below la.. BUKTI okay. Hahah ..Dasar disaster. ! Huh




Bila dilihat balik gambar-gambar ni semua, aku bersyukur la juga. Sebab kalau takda la aku yang macam ni, tak heppy kan hidup kawan aku kan? Hahahaha ... Poyo bangge diri sekejap. Ehh.. tapi betul what.. Cube tanye.. Sape yang tak suka aku.. angkat tangan? Haaa.. Memang ada yang angkat tangan, tapi banyak yang jatuh tangan okay.. Hahahah ... Nak berkawan ni senang je tip dia,, Be Yourself.!  Biar la orang nak kutuk kita belakang ke, janji kita happy ngan apa kita buat selagi tak ganggu dan tak melebihi batas kan. Aku tak minat nak cover-cover sangat sebab aku rasa rimas.. Huh! 

Ehh.. Jangan salah anggap okay dengan statement aku. Aku bukanlah hidup 100% bersuka ria saja. Ada juga time nya aku serius okay.. Nak bukti? 




Dah.Tu je aku nak share kat korang. Hidup biar berpada-pada. KIta perlu cerdik dan bodoh pada satu masa. Tapi kita jangan bodoh setiap masa. Jika bodoh setiap masa, silalah resign dari jadi manusia didunia okay ..

Entry ni sebenarnya entry syok sendiri, sesiapa rasa geli dan tersinggung diatas entry ini, sila tutup mata. Ada Aku Kisah?? Kepada rakan-rakan, family, adik beradik yang baca entry ini, sila buat tak tahu saja okay.. Dont blame me anyting..  HAhaha.. This is the real-life of anak bongsu Jamilin.  FuuHHh~

0 orang say hi:

Post a Comment

Silalah tinggalkan jejak korang kat sini ye... sekali jejak pon okay ..