Saturday, September 15, 2012

Tersenyum Melihat Perubahan..

Kalau sesiapa yang rajin follow aku, dia tahu la aku ni memang suke bab seni-seni ni. Tak kirala seni apa pon, termasukla seni makan. =)  .. Okey, aku tetiba nak belek-belek gambar tadi, so aku pon tengok la kat folder doodle aku. Banyak rupenyee doodle aku dah create sendiri. Bila tengok progress dari awal penglibatan sehingga ke hari ini.. Aku mampu berbangga dengan diri sendiri. Sebab aku nampak perubahan yang nyata dari segi kekemasan dan coloring. Good Job MIMIEY!! .. Haha.. kena la bangga dengan diri sendiri, kalau tak siapa yang nak bangga kan?? So, meh layan doodle aku. Sesiapa nak copy, amik je laa. aku bagi ikhlas. sebab tu hasil aku yang dah lama.. yang latest?? idea tak keluar lagi .. =)

Firsst doodle yoww!! hahahah.. comei dok?? Ni 100% dok tiru tutorial buat doodle. Tu yang sangat-sangat basic. Pandai main bulat-bulat je. Yang lain,, haram. Hahaha.. 
Time ni dah pandai dahh nak lukis kat belakang tu.. background bak kata orang putih. Time ni siap orang ingat aku just color dan lukisan aku rembat dari google. Huh. Tolongg la. I tak main copy paste okey. hahaha..
Time ni dah feeling-feeling buat doodle couple. Klaka pulak bila tengok nyaa. kenapa muka lelaki tu besar? maksud aku kepala dia besar! hadoilaa hai. tak cantik sungguh.
Dah kalau ada feeling couple-couple, kena la ade feeling kawen-kawen kan? hhahaha.. so, tercipta lah doodle pengantin perempuan.. dah nampak progress doodle aku?? nampak la kemas sikit kan kat sini. hehehe..
Haaaaa..jangan ingat aku suka feeling-feeling bercinta jee, kadang-kala beringat la jugak aku untuk melukis yang begini kan.. hehehe
Penat dah upload banyak-banyak, aku bagi yang tak berapa latest dari aku, ni ditempah oleh orang, so tak boleh la jadi milik korang kan.. hehehe..cute tak?? 

Okey, amacam? nampak tak progression nye? ke aku je terperasan? hehehe.. okey la, dah takde dah nak tunjuk. hehe

0 orang say hi:

Post a Comment

Silalah tinggalkan jejak korang kat sini ye... sekali jejak pon okay ..