Saturday, September 15, 2012

Ragam Bercinta

Siapa kata bercinta itu indah??
Siapa kata zaman bercinta la zaman paling maaaaaanis sekali??
Siapa kata??

Tipu la korang ni. hehe.. Manis tu memang ada, indah tu memang ada.. 
Tapi..

Takda la indah mana ponn.. Macam aku pernah dengar kata orang, kalau bercinta ni:

a) kentot pon bau wangi..
Tu lagi tipu!! Sebab kentot time bercinta busuk jeeeee.. (T___T) 

b)makan tak kenyang, mandi tak basah, tidur tak lena..
macam mana aku nak percaya cakap orang? sebab apa yang tertulis di atas tak jadi langsong.. aku makan makin berselera, mandi basahh je, tidur?? makin lenaaa laa. hahhahaa..

c) lautan api sanggup kurenangi..
hurmm.. dengan cicak pon takot.. macam mana nak berenang lautan api?

Zaman bercinta ni la zaman yang penuh dengan dugaan kan? Dekat situ dah menguji keegoan sang lelaki dan sang wanita. Fuuhh.. Tapi for sure, sang wanitaaaa je yang selalu makan hati kan?? Makan hati ayam tu takpe la jugak, boleh kenyang. Ni makan hati ulam jantung sendiri.. Memang pedih laaa.. 

Tapi walau bagai mana sekalipun sang wanita ni makan hati, dia tetaaaap akan setia pada sang lelaki nya. Sebab apa? sebab bila sang wanita ni makan hati, bermakna, dia ambil berat tentang sang lelaki ni, terlalu ambil berat sampai hal kecil pon akan di ambil kira.. Sebab apa? Sebab dia sayaaaaang la.. (^_^)

Kalau sepanjang percintaan, sang wanita ni tak pernah langsung makan hati,, haaaaa.. berjaga-jaga laa.. maybe ...jeng-jeng-jeng.. sendiri fikir laa.. =)

Yang sang lelakinya pula, kalau time bercinta, egonya tak pernah luntur. Kadang-kadang sakit hati sang wanita ni di buatnya. Apa sahaja yang sang wanita kata, mesti sang lelaki tak nak terima, ego la katakan...hurm.. kita lihat sampai bila ego tu nak dipegangnya..

Okey..
Bosan kan dengar cerita pasal cinta? hehe.. aku malam-malam macam ni laa, takde menda nak buat, aku pon buat la perangai.