Thursday, September 13, 2012

Facebook Timeline COver

Ada orang nak tak kalau aku jual Cover Facebook ni?? Hehehe.. Sekarang ni semua menda nak duit kan? Haha.. Bukan apaa, ni exclusive idea dari aku kan.. so, jual idea bukan la murah kan.. Mahu sakit kepala nak buat sesuatu tu.. Konon nyeeeewwww (T______T). Meh tengok kat bawah ni, cover FB yang comot dari aku.. Kalau nak aku jual.. bagitahu laaa.. kalau tak, takda la aku jual.. maknanya.. korang carilah cover kat website lain. hehehehe...
Ni antara contoh cover yang aku buat.. nanti kalau ade permintaan baru aku gedik-gedik upload yang lain.. hehehe
Okey.. kalau nak kasitahu.. harga murah punyeeerrr.. hehehe.. Ngantuk okey.. bye =)

3 comments:

  1. ketiak sy ada 2 msalah.peluh dan gtal.ketiak sy snsitif.mcm2 roll-on pkai,smua x sesuai ngan klit sy.klu pkai perspirex adakah ketiak sy xkan gtal?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ooo... actually, kalau baca dekat arahan perspirex tu.. dia memang akan tekankan supaya apply kat ketiak ketika ketiak betul2 kering. sebb kalau tak kering ketiak tu.. tu yang menyebabkan kulit jadi gatal. But kalau memang awak ade msalah gatal yang teruk, batter cek dengan yang berpengalaman dulu la.. takot pulak perspirex tu tak sesuai..

      Delete
  2. Thanks share mklumat... nk try gk lar...

    ReplyDelete

Silalah tinggalkan jejak korang kat sini ye... sekali jejak pon okay ..