Wednesday, September 26, 2012

Mija Selection vs Kedai Aneka MIJA

Hello.. How r u tonite? Heheh.. Aku agak bizi this week dengan kerja-kerja yang tak mampu di elakkan. Sampai sakit-sakit and demam. Hadoi la. So, masalah lagi besar bila MIJA Selection FB buat hal. Corrupt. Hurm.. Takda rezeki kan.. nak wat macamana. So, disebabkan dah cuba perbaiki dari dekat seminggu cuba perbaiki dan juga cuba mengatasi masalah, still ia tak mampu dibuka. SEDIH nyee.. SO, sekarang aku tengah usahakan FB baru untuk bisness aku. KEDAI ANEKA MIJA. Hahaha. Klasik tak? Kenapa tukar nama? Sebab nampak macam more to business jual menjual kan. HAha. Ade ke business yang tak menjual? Ala,,, saja je nak tukar. Maybe hari tu punya nama ada sikit kurang ONG kot. Heheh. Takpe-takpe, semua dah di tulis kan. So, jangan pikir MIJA Selection dah takda. Ia ada, cuma ia akan dikemaskini dari masa ke semasa. Aku belum aktif kan lagi, sebab aku masih lagi mendownload barangan yang nak  di jual. So, sabar ye semua. Disebab kan banyaaak sangat nak di upload. So, beri masa.. Tapi kalau sesiapa yang nak order vitamin c kat aku, just PM aku kat sini. Insyaallah aku balas.. =) .. 

0 orang say hi:

Post a Comment

Silalah tinggalkan jejak korang kat sini ye... sekali jejak pon okay ..