Monday, September 17, 2012

Bahana Tersilap Mekap

Inilah keadaan ku sekarang. Disebabkan mekap, diri merana. hahaha. Bengkak mata ai.! Huh. heheh. Ini kerana, aku sangat bosan dan tidak ada menda nak buat. Kerja ada nak buat, tapi mood tak mari, so mana boleh buat kerja kan.. So, mekap la semaximum yang mungkin, setebal yang mungkin. Baru puas hati kan. Hahaha. Kalau korang nak tahu, aku ni mudah je, kalau bosan, macam-macam la idea sampai. Lagi-lagila bosan tu terjadi weekend dan encik sepet takda. Memanggggg jalan la idea aku. hahaha.

So, disebabkan barang mekap ada. Complete dengan bulu mata pulak.. Haaaaaa. Apa lagi kan kite.. Moh ler Bermekap!! Mekap punya mekap.. Jeng..jeng ..jeng.. menjadila jugak. Puas hati aku. hahaha.. So, dah siap mekap, apa lagi.. pergi mandi!! haahahaha.. Nampak tak kat situ? Pembaziran dah berlaku. Hhehe. So, aku ponnn.. p mandi terus tanpa padam mekap. Time mandi la perkara tak diingini berlaku.. Tonyoh punya tonyoh.. Gam bulu mata tak mau tanggal.. DEMM!!!  So, tonyoh sekuat hati sampai rasa mata nak terkeluar. nampak tak malas nye aku nak p bilik amik baby oil untuk remove mekap?? nampak malas tu? =__='

So, after mandi okey je.. So, beralih ke pagi tadi. Bangun-bangun rasa tak kena. Mata tak mahu buka. Dah Kenapa? P la tengok cermin.. Oh TIDAKKKK!!! Mata bengkak! alaaaaaaahai. (@_@). Mata merah, bengkak, sakit nak bukak, banyak taik mata, SAH SAKIT MATA!! .. So, dah buat keputusan, tunggu sampai esok, kalau esok still lagi mata tak sihat, baru jumpa doktor. Sebab hari ni doktor cuti kan? =) .. dasartakotdoktor.

So, nak tengok hasil mekap aku tak? hehehe.. 
*Amaran Keras: Jangan meniru aksi tonyoh mata seperti aku. Ia akan memudaratkan dan saaaaakit sangat! Tak tipu. =( 

0 orang say hi:

Post a Comment

Silalah tinggalkan jejak korang kat sini ye... sekali jejak pon okay ..