Wednesday, September 12, 2012

Drama Bersiri Yang Mampu Membuat Anda...

Haaaaa..bila dah lama tak update.. baru la menggedik nak update berjuta post kan? hhahaha.. Biasalah kehidupan manusia kan. Hehehe. Aku sejak tak bekerja ni.. mata aku banyak ke hadapan skrin laptop ni haa.. Buat apa? mestilah buat segala menda kan. Kan sekarang segala-galanya di hujung jari anda!.. heheh.. Sejak beberapa ketika ni, aku memang suka layan cerita-cerita dalam youtube. Favorite aku sekarang adalah.. Keluarga Iskandar. Cerita sebuah family yang menetap di Johor. Cerita yang menerapkan unsur kekeluargaan dan kehidupan sebenar dan benar masa kini. Ala-ala cerita bersiri Modern Family versi Malaysia laaa.. Hehee.. 

Best ke cerita ni??
100% best !!! Ini kerana ia berkisarkan tentang kehidupan sebenar rakyat Malaysia kita ni. Perangai adik beradik yang pelbagai. Ditambah pulak dengan ragam diorang yang buat kita tersenyum dan kadang-kadang geram melihatnya. Aksi yang dilakukan nampak real dan tidak diguat-buat. Seperti menonton cerita live. Seronok je tengok. 
Nila teraju utamanya.. Mak dalam keluarga ni .. Ya Tuhan.. Dia punya lakonan.. buat aku gelak je.. pusinggg kepaala aku. hahaha.. Nasiblaa mak aku tak macam ni. Tapi best gak dapat mak perangai macam nii.. Baruu havoc! hahahaha...
Nampak betapa syok nya family diorang ni?? Hahaha.. Korang janagn la lupe tengok.. Tengok youtube je.. Bukan susah pon kan.. hahaha.. Nak link dia jugak?? Malas tau korang ni.. Semua nak kene suap ye nii.. haha.. sat naaaa.. korang nanti klik kat link bawah ni je kalau nak tengok yee.. pandai-pandai la korang cari episod dia kalau takde..




0 orang say hi:

Post a Comment

Silalah tinggalkan jejak korang kat sini ye... sekali jejak pon okay ..