Wednesday, September 19, 2012

Tabiat Buruk Yang Melampau..

Aku memang ada masalh ni sejak azali. PELUPA. satu tabiat yang paling menyampah yang aku kena hadap selalu. Aku tak tahu la kenapa mesti tabiat ni la yang paling serius kat aku. Bayangkan hand phone aku letak dalam 5 saat je, aku boleh lupa dan tercari-cari mana letak nya. Disebabkan lupa juga la ada satu insident dimana time aku di asrama form 5 time tu, aku boleh pulak mengamuk satu dorm sebab aku cari underware aku tak jumpa-jumpa. Sebab aku pasti time aku mandi aku bawak beliau. Lepas mandi tibe-tibe beliau hilang! Bisingla aku satu dorm. Tanya mana beliau hilang? =______=" ..  Tup-tup dah penat membebel cari satu dorm siap masuk toilet banyak kali nak sure kan beliau tu tak tercicir.. aku duduk bertafakur sebentar. Tiba-tiba, aku baru perasan.. aku sudah memakai beliau denagn selamatnya di tempat sepatutnya. Dengan tidak semena-mena aku gelak sorang-sorang dengan kuat nya. HAhaha. Malu+ bangang. Hahahaa. Teruk gila perangai aku.

So, now aku punya resit gambar konvo ilang. Bukan hilang pon, sebab baru 2 3 hari lepas aku jumpa. Dah letak elok dah. Tapi kenapa ghaib tiba-tiba ni?? Can someone help me to find it?? aku  nak p kedai tu sat g, tapi resit takdakkkk!!!!!! 
grrrrrrrrr...

0 orang say hi:

Post a Comment

Silalah tinggalkan jejak korang kat sini ye... sekali jejak pon okay ..