Wednesday, September 12, 2012

Adam dan Hawa

Sesiapa yang dah tengok cerita Adam Hawa dekat Astro sila angkat tangan!!!! Cerita yang mana??? Haaalaaaaaa... yang ada Aaron Aziz yang kacak dan Nadiya Nisaa. Cerita ini merupakan cerita yang diadaptasikan dari novel yang popular ketika dulu iaitu Adam & Hawa keluaran Alaf 21.
Nila pelakon yang menjadi teraju utama cerita ini. 
Cerita dia macam mana???
Fuuuuuhhhh... Awal-awal episod jee memang dah superb!! ni kan lagi episod-episod akan datang. Korang mesti nampak macam pelakon dua orang ni macam tak best kan.. Tapi jangan judge dulu sebelum tengok tuu. hehehehe.. Korang tengok cerita ni .. layankan dan korang akan tahu betapa best dan menariknya cerita ni. Ni bukan filem tau, ni adalah cerita bersiri.

Mana nak tengok??

ADAM DAN HAWA (ASTRO)

SALURAN TV: Mustika HD

HARI: setiap hari Isnin hingga Khamis
MASA: 10 Malam
EPISOD : 80 Episod



Haaaa... mengadap la korang kat TV 24jam.. hahaha.. bagi sesiapa yang takda Astro macam aku ni haaa.. korang jangan risau. Korang masih lagi mampu tengok online(selagi Astro tak block la..heheh) .. dimana??? disini laaa... 

Kalau link dia mati jangan marah yee..hehehe.. korang wajib tengok!! Aaron tetap membuatkan penonton seperti aku ni, cair dan terus meliuk lentok dengan kehemsemannye dan keromentikannya.. Ohhhhhhh Aaroon.. hahaha.. Nadiya Nissa pulak seperti biasa.. mampu menambat hati penonton dengan lakonan yang mantap!! Dia ni bakal jadi primadona ni ..sebab lakonan dia kat mana-mana pon menjadi.. ni pulak dengan Aaron.. fuuhh.. Hahahah.. Love both of them!!! Mampu ke layan sampai 80 episod tu?? Jangan mengarut-ngarut sudah laaa macam Budak Setan tu kann.. haha.. tapi aku rasa insyaallah tak mengarot kot..sebab ayat-ayat dia sejibik dalam novel tu.. hahaha.. Layaaaannnn.. 


0 orang say hi:

Post a Comment

Silalah tinggalkan jejak korang kat sini ye... sekali jejak pon okay ..