Friday, September 21, 2012

Adam & Hawa Full Episode

Adam & Hawa... Cerita yang membangkitkan kegilaan para penontonnya. Dek kerana cerita yang setengah jam sahaja dan nak tunggu sampai 80 episod! Masak. hahaha. Tapi disebab kan aku layan cerita ni, Alhamdulillah, buat masa ni, dah sampai 16 episod, masih lagi tak mengecewakan, masih lagi sedih terjurai-jurai air mata, masih lagi buat aku tersenyum sipu-sipu. hehehe. Harap la sampai ke habisan cerita ni maintain macam ni, kalau tak, lemau laaaaa nak tunggu sampai 80 episod tu jahhh.. hehe.

So, aku nak promote sikit ni haaa.. sesiapa yang nak tengok cerita Adam & Hawa ni, meh layan kat FB PAGE aku ye.. Tapi later on kalau video tu link dia mati, jangan salahkan aku, sebab korang yang tak nak tengok sekarang kan.. sapa suruh. heheheh.. =p

Okey, tu je, saja nak promote. Gedik tu pasti ... =)

0 orang say hi:

Post a Comment

Silalah tinggalkan jejak korang kat sini ye... sekali jejak pon okay ..