Wednesday, March 28, 2012

Today's Story

Assalamualaikum..Selamat malam sebelum tidur. Hurmm.. Hari ni aku offday. So, bila aku offday, aku buli si Sepet untuk mengheret aku ke MSU. Untuk apa?? Untuk amik result laaaaaaaaaaa... hehehehe..
Amacam? Sapa terra, boleh nampak result aku? heheh.. 


Result cmne?? Alhamdulillah.. tu je mampu ungkapkan.. =)


Tapi tu la, dalam kegembiraan, ada pahit getir nya juga. Hurm.. Alkisah, aku nak setelkan segala hal mengenai MSU hari ni, tetapi.. disebabkan satu department yang system down, habis ranap segala clearance aku, bak kata orang, kerana nila setitk, rosak kasut sepasang. Hurmm.. -___-'

Dah satu kes terpaksa tunda, so niat dihati nak amik voucher RM200 tu. Aku dapat wehhhh!!! hahaha. Saja nak habaq satu dunia. So, aku pon pergilah ke pejabat urusan untuk mengambilnya, tiba-tiba orang-orang pejabat semua meeting. Mak hangin betol la. Mula-mula kasi notis sampai pukul 5.30 je, than boleh  pulak dengan tiba-tiba, dia drag masa ke 6.00 pm. Then lepas diorang abeh meeting 6.00pm tu, boleh depa kata apa?? "DIK, DATANG ESOK JE LA YE" .. demm.. dalam  hati ni.. TAHI LA KAU.. AKU KEJE OKAY.. sesuke hati je nak soh datang bila-bila. Pastu, ada sorang student ni kes sama ngan aku, dah kerja, datang semata-mata nak amik voucher, dia serbu terus ke pejabat kata " kak, saya ni datang dah banyak kali semata-mata nak amik voucher, saya ni kerja, ni last saya boleh datang, tolong la bagi kami voucher tu" .. hahahha...

Nak tak nak, akak tu kene stay la bagi kami voucer. Kalau sorang dua tak dapat takpe gak. Ni ramaii okay. Tu la, sapa soh buat pengagihan pukol 5-6pm je..tak masuk akai laa.. menyusahkan orang lain.. hurmm.. Lepas dapat voucher .. APA LAGI!!!!!


Haaaaaaa... Rembat seberapa banyak buku..!!!! Disebabkan Encik Sepet dipaksa terheret sekali meneman aku ke MSU, aku kasik laaaaa dia amik buku apa dia nak.. AKU BELANJA! hahahaha.. tapi guna duit gomen laaaa.lalalala... 


Muka bahagia kann... kan . kan . 



Lepas dah penat mengshopping buku, kita layan kepsi puleeerrr.. Ohh.. ini berpunca daripada aku mengidam benarrr nak makan.. Almost a year tau tak makan!!! =_='



Dan yang penting, aku pakai baju yang sama tema dengan wallet tersayang!. Ko ada????? Kompem korang takde kan. kan. kan. 


Okay laaa.. Itu sajeee nak mengarut. Happy for the last result, and happy for everything. Alhamdulillah.. =)




0 orang say hi:

Post a Comment

Silalah tinggalkan jejak korang kat sini ye... sekali jejak pon okay ..