Wednesday, March 28, 2012

Oh Sejuknye..

Sekarang dah lebih kurang pukul 2.30pm waktu Putrajaya, sejuk diaaaa, macam waktu Subuh! .. Hahaha. Over tak aku? Hurmm, kat tempat korang sejuk juga tak? Mestila kan, sebab pagi tadi hujan lebat betul, nasibla bila bas sampai depan office, hujan tak turun dah. hehehehe. 

Korang buat ape tu? Aku tengah pening mengusahakan diri mencari kerja di laman web bagai la kan. Then, aku pon cuba la buat itu ini. Update SPA8 aku. tapi tu laa, susah nye la nak cari kerja. Kadang-kadang bila dah susah nak cari kerja ni, baruuu la aku rasa bersyukur gila aku tengah bekerja sekarang! Haaa. Punya terok kan aku ni. Hahaha. Yela, ada lagi member aku kat luar tu yang menganggur. aku tak mampu nak fikir cmne la perasaan diorang. Aku yang macam ni pon still gelabah babah nak cari kerja. Tak duduk diam. Haa...

Korang ni takde kerja ke nak offer kat aku.. Jadi bibik pon boooley, asal gaji nya RM2000 sebulan.. Mampu tak korang? Peliissssssss .. =)

Okayla, merapu rapet je aku kan, suasana di office sungguh sejuk, so mood hari ni pon sejuk. Tambahan bos outstation. YOHUUUU!!!.. hahaha. Saya queen of the office today. hehehe. 

Okay bye. 

(^_^)
Sungguh Berwarna Warni Mood Aku Hari Ini.. lalallaalala



0 orang say hi:

Post a Comment

Silalah tinggalkan jejak korang kat sini ye... sekali jejak pon okay ..