Wednesday, March 28, 2012

Dulu Picnik Tetapi Sekarang....

Haaaaa.... Dulu aku suka sangat edit gambar guna online. Before berjinak-jinak dengan Photoshop ni la kan. Time tu manaaaa ada masa nak layan Photoshop yang rumit tu. So, aku lebih suka guna online editor macam Picnik, Phixr, Photo Flexer, Lunapic and apa saja adik beradik dengan nya. Hurmm. 

Kalau sesiapa yang gila Picnik macam aku, semua dah dapat pengumuman dari mereka kan, yang menyatakan Picnik akan tutup April ni. Haaaa. Frust tak?? Frust tak?? Hahahaha. Toksah la frust semua. Korang tekan link kat atas yang aku kasi tu, korang akan ketemu sama editor yang lagik gempaq okay. Percaya lah kata hamba yang comel ni.. 

Ni site untuk korang-korang yang malas nak ngadap Photoshop atau tak reti guna Photosop. Dekat iPiccy ni, korang yang ak reti tahan gaban pon akan terautomatik pandai gunakan nya. Serious okay. So, jangan berlengah lagi.. Cuba lah korang ke iPiccy pulaaa.... '\(^_^)/'

Nak tengok best ke tak??Lawa ke tak?? Meh tgk hasil editing aku ye...

Gambar Asal

simple editing yang aku termampu buat

Fuiyyooo tak?? Hahhaha.. Pada aku fuiyyoo la sebab dia punya tool lebih kurang Photoshop.!!!! 


Enjoy semua!!!


0 orang say hi:

Post a Comment

Silalah tinggalkan jejak korang kat sini ye... sekali jejak pon okay ..