Tuesday, March 20, 2012

Editing Mood

Hahahaah..!! kasi aku gelak dulu okay. Bukan apa, aku ni kan suka explore menda baru dalam hidup aku.. Baru la syok kan hidup. Okay, aku ni kan down-to-date sikit kan, so time orang dah 10 tahun dulu tau edit mengedit ni, aku baruuuu la ni nak bertaktehh kan. Takpe, janji aku ada ilmu tu daripada takde langsunggg. Kau hadoo? Heheh

Okay, aku explore apa yang menarik lagi kat photoshop ni, then cari punya cari, aku tiba-tiba rasa nak touch up gambar kasi badutt style sikit. Hahaha. tu la aku gelak gila tu. Boleh time edit-edit, aku gelak, macam tengok cerita lawak.. tu la salah satu terapi jiwa tau dak. Jagan ingat tengok cita lawak je boleh gelak, buat apa yang kita suka ponnn kita boleh gelak. Have fun katanyaa.. Okay, meh tengok ni..

First time edit, tak tengok tutorial.. so hasilnyeee.. takde la wow sangat kan..

 >>>>

Then, ini la hasil yang buat aku pecah perot tu... sekali pandang macam perempuan tuuuttttttttt... eissshh dosa-dosa.. =_=' ,, pandang banyak-banyak kali macam badutt pon ada.. hahaha.. tapi kalau sekilas pandang, comei gak... macam baby doll.. uweeeerrrkkk.. hahahaha.. !! Aku kasik Encik Sepet tengok, ya ampun.. Dia takot.. hahahah.. never makeup like this in future okay.. cisss , kurang asam nye Sepet =p

>>>>

Hokey.. ada yang mahu dimekap kan?? Meh aku tonyoh muka korang nak?? hahaha... guna phototshop laaaa... takkan guna tangan aku... berani pulak kan.. =) 

0 orang say hi:

Post a Comment

Silalah tinggalkan jejak korang kat sini ye... sekali jejak pon okay ..