Tuesday, March 20, 2012

Besday Mak!!

Lame bebenar nak update menda ni, adoilaa. Bukan apa, tiba-tiba gambar tak boleh nak upload, gabak sangat kot saiz dia, nak-nak pulak laa internet last week haram jadah.. maka tertundala sehingga hari ni. Hokey, saja nak share pasal family gathering kami last week 10 march 2012. Actually a week before adalah perancangan kami untuk mengadakan besday mak, tapii last-last minit, apak aku boleh tak jadi datang, sabaar je laa ai tau. Sebaik laaaaa aku tak involved dalam preparation. Hahahah. Okay, sudah diberi tahu sebelum ni, aku dapat anak sedara baru!!! Meh nak tunjuk muka hemsem anak abang aku ni...

Memperkenalkan our new emsem boy!! Muhammad Amar Shahid... (^_^) .. (idong tu keturunan tu.. ehem)



Haaa... muka nya ada la lebih kurang abang nyee, sonok la Adam lepas ni, ada geng dah dia.. tapi bukan baby girl tau.. hehehe.. Next time baby girl yeee.. heheh.. Bukan apa, before ni, tima mak dia mengandung, semua pikir ni baby girl, sebab Adam suka sakat sepupu sepapat pompuan dia a.k.a anak sedara aku la kan. So, tengok dia sayang sangat kat sedara mara nya, semua pikir pompuan la adiknya nanti.. tapi.. Hero juga yang keluar.. hahaha.. takpela dam,, next time yee. hehhee..

Hemsem tak saya?? Nanti adik saya emsem macam saya jugak laaa.. (^_^) - Adam

Okay, so datang-datang he umah abang aku, semua perot lapar. Almaklumla, janji nak makan sama-sama nanti bila dah sampai umah abang aku. So, alkisahnya kakak aku masak nasik tomato and yang lain bawak la kek and kuih. As usual la kan. Hehehe. Then, kami pon makan dengan rakusnya sampai tinggal ni...


Aku makan takde la rakus (tipu), sebab panas ya amat time tu.,, hanya tuhan yang tau. Lagilah bila rameeei sangat time tu, family aku dah se'bas, datang jugak family kak ipar aku se'bas, haaa.. cuba bayangkan.. cuba! cuba! hehe..

Jom layan keletah mereka-mereka ni... hehe.. seronok bila sekali sekala kumpul macam ni kan... =)

sepupu sepapat

apa la didalam minda mereka nii..semua macam tengh berfikir.. hehehe

budak yang takde perasaan.. tak reti duduk diam yeee.. heheh

budak yang buat perangai, bila dah nak balik baru nak layan orang.. hadoila yana...

the geng of budak-budak kecik

semua bizi hal sendiri..

adam: hadoii..camne la nak kemas umah ni kangg.. parah .. =_=

epic picture!
Hahaha.. macam-macam perangai kan? Seronok je layan diorang ni.. pening kepala aku.  hehehe.. Okay sebelom balik, kami pon nyanyi-nyanyi laaaa nak sambut besday mak.. hehehe...
Happy Birthday M'bah(nenek) .. hehe style tak??

Happy besday mak!! Semoga bahagia sampai bila-bila.. ( aliaa tak sabar..hahha)
Okeh laaa.. banyak sangat celotehnye.. bukan korang baca sangat pon kan. heheh.. Okay bye.! =)

0 orang say hi:

Post a Comment

Silalah tinggalkan jejak korang kat sini ye... sekali jejak pon okay ..