Sunday, November 13, 2011

Fever

Ohhh.. Aku kedemaman, bagun-bagun je, berat kepala. FuuHH.. Dugaan sangat ni. Marah betul aku semalam agaknya samapi demam bagai kan. Hahaha.. Tapi dalam demam-demam tu aku sempat makan sedap lagi tau.. Nasi lemak yang dijual oleh  budak-budak , setiap cuti mesti dia datang jual nasi lemak bawak ke setiap tingkat umah, pagi-pagi je dalam pukol 9 lebih " Nasiiiiiiiiiii Leemaaaaaakkkkkk!!!" ... " Nassiiiiiii Leemmaaaaakkkkk!!" ... Hehehhe ... Aku mula-mula ingat budak yang jerit-jerit tu lelaki, rupenye budak perempuan yang manis. I like ini budak, teringat zaman kanak-kanak aku dulu tolong mak pak aku jual apam balik kat pasar. 


Oh demam, plis duduk jauh-jauh dari aku. Aku taknak la kau.. Susahhh nye la ade demam ni.. Idong berair je. Penadol dah tak function dah ngan aku. Bahaya ni.. Stop kan penggunaan. Hahahah .. So, Ahad aku sungguh membosankan kerana aku kena duduk umah tidur dan MAKAN untuk kesejahteraan kesihatan aku. HAhahaha... 

0 orang say hi:

Post a Comment

Silalah tinggalkan jejak korang kat sini ye... sekali jejak pon okay ..