Friday, November 18, 2011

AIM 18



BAru-baru ni kan ado AIM(Anugerah Industri Muzik) yang di buat di Bukit Jalil kan. Haaaa... Aku tak tengok pon .. =_=' ..  Hahah... Tapi dah tengok dah baru-baru ni kat Youtube. Alkisah kenapa aku tak tengok kerana, aku takde Astro... ( Tayang KAt Astro Kan??) Haha.. So, aku kire lambat update la mende ni. Tapi sumpah aku enjoy gile tengok kat Youtube. Puas hati aku tengok anugerah macam ni. Baru lah best. Tak macam Anugerah Skrin baru-baru ni, dah macam hadir majlias kematian je aku nengok. Tak semangat. =_='


Okay review aku tentang AIM18...

Pengacara yang bijak, hahaha.. Aku tak abeh gelak je tengok diorang ni. hahahaha...
Najwa ungguli persembahan pertama, menarik, cool dan hebat okay...



Segmen KARAOKE yang paling berjaya mengamit memori di karaoke. HAahahah.. Aku suka segmen ni... Tak puas 4 orang je nyanyi, nak lagi! nak lagi!
Persembahan yang cute ... 

Suka dengan lagu dia.. Kalau Mawi yang nyanyi sorang lagi best!
Okay now, mari kita lihat mana persembahan yang aku suka.. Heheh.. aku ni kalau tengok anugerah, tak de la nak tengok sapa pemenangnye , aku lebih suka tengok entertainer yang entertain time anugerah. Sebab tu je punca bagi anugerah tak suram kan. Hahaha.. So, kepada pemenang, Congrat la.. For Najwa Mahiddin.. CONGRAT!!! YOU DESERVE THAT ANUGERAH!!! .. yang lain tu biase-biase aje.. hehehhe ... 

Eh ..Jom layan persembahan la!!!

Pengacara Yang Gila

Najwa Latiff Feat Greyson yang sungguh comel


Lagu yang membangkitkan semangat!!!! Good Job Both of You.. 

The Best Segment Ever..... Karok Time!!


Okay, dah.. best dak?? Okay la.. tu je aku suke nak review, yang lain aku tak minat. Bye!

0 orang say hi:

Post a Comment

Silalah tinggalkan jejak korang kat sini ye... sekali jejak pon okay ..