Tuesday, November 15, 2011

Buruk Di Luar, Cantik Di Dalam


Apakah mende hodoh ni???? Mayat idop kah??? Siapa pula monyet dibawah ni??? Monyet terlepas dari kandangkah????


Jawapannya adalah... 

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V




Heidi Klum
Haaaaa...See, bertapa hebatnya dia ni transform kan.!! I loikee.. Aku betul-betul suka die ni tau. Dia buat mekap macam tu bersempena dengan sambutan Halloween baru-baru ni. Keeelaassss ko Heidi. Heheh.. Ko memang tak kidah jadi hodoh macam mane sekalipon kan. Heheh.. Orang banayk duit, apa pon boooleyyy... 

Dia cantik kan???Hehhe.. Dia ni aku tau mengenai die pon time die punya wedding, dimana wedding dia juga dikenali sebagai wedding pasangan beauty and the beast. Alaaa, macam cerita katun tu la kan. Haaa... 
agak la jugak kan....=_='


Heheh.. Takpe, tu sebab aku respect si Heidi ni. Dia tak pandang pon pada rupa laki dia tu kan. Maybe pandang duet kot. ahahha.. Alaaa, biarkan lah, asalkan mereka bahagia dan dapat baby yang comel kan. Aku suka dia ni sebab dia suka berfashion yang sedap mata memandang. Walaupun dia dah meningkat usia, tapi dia pandai pakai sesuatu yang menonjolkan diri dia. Model la katakan. Heheheh ... Jum Cekidauutt dress yang pernah dia pakai .. Entry ni untuk cuci mata je la ek.. Takdak idea kan...















Okay, dah cuci mata dah?? Nak banayk-banyak lagi.. Korang Google je la. Takkan tu pon aku nak habaq kan. Hehehhe... Biar buruk diluar.. Asal cantik didalam.. Ye dopp???

0 orang say hi:

Post a Comment

Silalah tinggalkan jejak korang kat sini ye... sekali jejak pon okay ..