Tuesday, November 15, 2011

Artis Kita Kalau Berpakaian - part 2

Ni lagi yang aku tengok, Hurrmmm... Sorry la petang-petang dok tunjuk gambar je la kan.. Itu je yang mampu share kat semua .. Petang-petang takde idea sebenarnya. Nak tak nak post la apa yang agak menduga mata semua ni kan. Okay ... Sari yanti.. Kenal?? Alaaa.. yang comel-comel tu....


Cute rite?? Tapi tu laa... Kalau semua nak tahu, dia ni pregnant yang kedua sekarang. Then aku baca dalam blog Oh Bulan ni.. Aku tengok gambar-gambar pregnant dia... FuuhhhhHH... Sesak nafas aku tau... 



HUuuhHHh... Sesak nafas tak rasa??? Haaaa... That's what I mean.. hehe ... tak salah nak berfenyen bila mengandung.. Tapi aku rasa sian kat baby dalam perut tu.. Macam tersepit pulak kan... Lagipun tak menarik la tengok pakai sendat-sendat macam ni.. Terbojol bulat perut tu .. Macam pelik je ...Takpela, hak individu kan... Tapi aku sumpah sesak napasss... FuuhhhHH... HHuuHHh... HHhhaaaaHH...

0 orang say hi:

Post a Comment

Silalah tinggalkan jejak korang kat sini ye... sekali jejak pon okay ..