Wednesday, November 2, 2011

Sebentar Di MSU

Semalam merupakan hari yang sungguh penat bagai nak berak! SERIUS! hahahaha !! Okeehh .. Semalam merupakan hari yang sangat mendebarkan di MSU pada pukul 9 pagi, Dimana aku membuat presentation yang final nya! Hahah .. Susah kalau nama hruf awal-awal ni ,, Aku di beri angka giliran NO 1 .. pergghhhgg... sumpah nak terkentut-kentut okay .. Korang pon mesti pernah rasa macam tu kan kalau berdebar-debar dan gabra. Hahaha ... Masuk je bilik, ngadap dua orang panel. Bilik bapakkk besaq nya, then aku sorang kat depan sambil senyum-senyum manis ke arah kedua-dua panel. Kalau toreh muka mahu keluar darah kaler transparent. SERIUS! hahah ... 

Semalam merupakan hari bersejarah aku, dimana aku berjaya menghamburkan presentation yang last dalam MSU. Fuuhh .. Bangga tau . Sebab diantara kawan-kawan aku yang lain, aku yang abeh present dulu. So, no need to worry la kan. After present.. LONCATTTT!!!! .. Sungguh lega. Aku harap yang terbaik je la untuk keputusan nya nanti. Dah habis mampu aku kasi kat panel tu. Heeheh .. Thanks to panel yang sungguh straight dan punctual. Aku dapat kawal feeling aku even ade tersangkut-sangkut di pertengahan perjalanan dek kerana  terlalu syok menghayati presentation sendiri. (Syok Sendiri) .. Hahah .. Tetapi takpela, semuanya berjalan dengan lancar dan berharap yang terbaik je nanti. HEHe... Oaky now, aku nak show sikit reaksi kawan and aku pabila aku dah abeh present. Jum membutakan mata!!

The Handout Of The  Slide Show

Legaa when finishing the presentation with successful 


The gementar friends while waiting for their turn


Kepoyoan Keduaan


Anak Mami The Return

Ohh ... Ketidakcelaruan 


Ohh.. Makcik Malis yang Makin Slim.. Jelous .


24/7 fon lekat ditelinga


Okehhh ... This is my BERAK face . OooooSSHhhemMM
Okeh.. Done with the presentation.. Everything happen dengan Oshemmnye.. Hehehhe ... Tak puas jumpa kawan-kawan semua.. Hope kita jumpa lagi di graduation day ya semua!!!! .. LOVE YOU ALL!!!





0 orang say hi:

Post a Comment

Silalah tinggalkan jejak korang kat sini ye... sekali jejak pon okay ..