Monday, August 22, 2011

Sepet Itu Pilihan Aku ..

Pagi-pagi dah update kan .. ye la .. duet takdak nak bayor broadband .. haaa .. jadinye kene tunggu waktu kerja la kan .. Tajuk pilihan hari ni adalah .. SEPET PILIHAN HATI .. hahahah ...  Al-kisahnya .. aku malam tadi tengok Hot Chef kat 8TV ... aku jadi tertarik bila tengok chinese chef ni .. lain sungguh la ngan Malay chef ni .. hahah .. no kutuk-kutuk okay .. pendapat aku sajee .. Aku before ni pernah keje kat kitchen ... so dari situ kita ley compare la kan .. malam tadi nye chef .. Adduuuhhh .. buat jantungku berdegup-degup .. mereka ni smart la .. dengan matoo yang sepet nyee .. Aku ni kan .. dilahirkan dalam family pure Jawa .. mak pak aku jawa tulin .. heheh .. bak kata orang Jowo Totoq .. haha .. betoi ka?? So, apa yang aku perasan .. jawa ni banyak yang sepet .. cuma aku ni laa .. mata nya buntangg .. hahah .. aku ni ikot belah pak aku .. tapi belah mak aku .. aduuuhhh .. sepet-sepet belaka .. That why la aku ni suka ngan guy yang sepet ni .. dah keturunan kan .. aku tak sepet .. nak la rasa ada pasangan yang sepet .. heheh ... meh aku tunjuk antara jenis sepet lelaki yang aku sukaaa .. 


Nampak yang aku tanda tuh?? ni la yang buat jantung aku dup dap dup dap ...



Pakcik ni sape tak kenai ?? budak comel Won Bin .. heheh ... nak cioommm   =*


dia adalah Jang Hyuk .. alaaa .. yang belakon Sam Soon tu .. heheh .. aku gileeer suke kat dia ni .. HEMSEM !!


Si comel Rain Bi .. sapaaaaaa la tak kenai kannnn .... Cute !!

Haaaa... nampak tak sepet mereka tuh?? Aku tau la mata macam orang tak mandi pagii .. tapi apakan daya .. itu yang aku sukaaa ... Jadi .. Tuhan kasi aku seseorang yang ada ciri-ciri ni .. heheh .. Aminn ... Moga kekal la kan .. Dah berangan nak sepet-sepet ni !! * Muntahhh .. hahha


Sepet dop?? haaaaa ... saje nak potong-potong gambor .. Sebab topik hari ni pasal sepet kan?? Bukan pasai  lainnn pon kan .. hahah a... Bajett hoott .. hahah .. okay la ye .. pepagi yang mengarut ni .. sat g aku  nak p ceramah ni .. tak sabar nak jumpa imam muda.. =)

0 orang say hi:

Post a Comment

Silalah tinggalkan jejak korang kat sini ye... sekali jejak pon okay ..