Thursday, August 11, 2011

Review Film

Sejak menjalani praktikal dekat PICC ni ... aku makin gemar layan movie .. bukan kat pawagam tu pon .. takmo la buang-buang duet .. hehe .. aku layan pirate je .. dah dasar lanun pon aku ni .. memang kena la kan .. so .. antara filem-filem yang aku dah tengok dengan jayanya ... adalah :

Kl Gengster 

  • walaupun cerita ni dah lama keluar .. aku kan down-to-date .. tapi ape aku kisah .. aku tengok jugak kan .. HD version lagi tau .. heheh .. okayla .. ni la cerita yang digembar gemburkan yang dapat bejuta-juta ringgit ni kan .. eemm .. pada aku takde la best mana pon .. oaky-okay la .. typical malay punya cerita ... aku siap ley nak tido nengok cita ni .. see ! kejam tak kejam cerita ni kat aku .. haha !! 
3 2 1 Cinta
  • hadoii ... cerita tak penah nak elok .. hehe .. jalan cerita lebih kurannnggg je ngan cerita dulu-dulu .. cuma pelakon je lain .. bolehhhh bolehh la cerita ni .. tapi si tomboi diana tu .. macam over nau laa .. setahu aku .. tomboi takde la beria nau macam tu ... eeeeemm ... okay-okay gak la cerita ni ..biaseee sahaja .. cerita yang boleh agak apa akan jadi ... sorry to say .. 

Tolong.. Awek Aku Puntianak
  • cerita agak hampeehhh .. tapi aku suke tengok .. sebab die cerita bodoh-bodoh alang sikit .. seram-seram manjeee cerita dia ni ... sazzy falak sangattt cantik ! zahiril mantopp .. boleyy je berlakon ape2 watak .. hehe ..

Cun
  • cerita ni lagiiiiii la dah lame kan .. tapi aku still ulang-ulang tengok.. sebab ape?? Sebab aku suka la ! Cerita dia jadi la walaupon ada watak-watak bodoh seperti wartawan-wartawan dan pelakon Jehan tuh .. hahah .. Cerita dia tak bosan la ... menjadi setiap watak .. comel je si Maya tuh .. Si Remy menjadi plak die cakap bahasa orang-orang kampung .. wa tabik lu bro '

Nur Kasih The Movie
  • fuhhhh ~ sob sob sob ... tu je boleh diberikan .. heheh .. cerita ni tak bagi aku peluang nak lap air mata langsung . hampehh .. heheh .. aku dari awal samp sudah dok mengalir je nengok cerita ni .. hahaha .. lawookkk .. lawoookk .. lagik-lagik bila aku maraton movie hari tuh ... sebelum aku nengok cerita ni .. aku nengok cerita Sekali lagi ... tu yang banjirr ...

Sekali Lagi
  • haaa... ni cerita MANTOPP !! hehe .. aku suke gile cerita ni ... Shahezy Sem memang pandai bawak watak dalam ni .. time dia normal .. dia sangatt Hensem ! then time dia abnormal tu pun.. menjadi .menangis-nagis aku ! huh ! so far ... Mantoopppp !!!
Okay ..itu saja review kali ini ... nantikan celoteh moteh dari aku lepas ni k .. jangan la bosan tau .. sebab aku ni walaupun jarang bercakap .. tapi bila tangan dah pegang keybord .. habeessss ..~

0 orang say hi:

Post a Comment

Silalah tinggalkan jejak korang kat sini ye... sekali jejak pon okay ..