Monday, August 22, 2011

Buat-buat baik vs Hipokrit

Sama tak dua mende ni?? Pada aku sama ja .. maybe panggilan ja lain kan .. Hipokrit ni kan .. eemmm .. rasanya wajib kot ada kat semua orang .. lagi-lagi orang industri macam aku ni ha .. Cehh .. macam la aku dah keje kan . hahha .. Bukan apa .. cikgu aku a.k.a lecturer aku time kat MSU .. dia selalu ingatkan kami .. yang bila kita dok industri tourism ni .. Hipokrit tu perlu .. ini kerana kami akan berjumpa dengan client dan pelbagai ragam manusia .. Customer is always right .. makanya .. Hipokrit tu dah tertanam dalam jiwa aku 5 tahun yang dulu .. Muka aku ni nampak sombong kalu tak senyum .. tapi kalu senyum .. muka mak aiiihhh .. kompem Imam Muda Hassan pinang .. hahah ...  Tapi kan .. disebab kan aku ni dah lama tanamkan sikap hipokrit ni .. aku dah jadi mahir melihat orang yang hipokrit ataupun tidak .. Sorry la kakak abang .. Adik ley baca la kakak abang nye pemikiran .. heheh .. orang kata .. mata tak pernah tipu ..  Jadi .. jangan la sangka aku tak tahu.. bila lihat aku ni diam.. tak berkata apa-apa .. senyummm je .. tak bererti aku tak marah ..  tapi takpe la .. Manusia kan ,, ragam pelbagai .. 

0 orang say hi:

Post a Comment

Silalah tinggalkan jejak korang kat sini ye... sekali jejak pon okay ..