Thursday, August 11, 2011

Mari mari SALE di Putrajaya !!

Mai cek mai sini... hahah .. layankan je la walau salah kan .. okay .. now promotion session !! Marilah ke Putrajaya Percint 2 dihadapan bazar Ramadhan ada jaulan langsung seperti dibawah :


so sekarang ia tengah berlangsungla .. korang jangan risau dengan hujan panas .. kerana mereka menyediakan tempat yang agak selesa didalam khemah beraircon . hehe .. aku tak pergi lagik pon .. aku just promote je .. datang la .. mana la tau ada yang berkenan kan ..

Second is  jualan gudang Metrojaya . Yeaayy!! aku tau korang yang dok Shah Alam tu dah muak ngan Metrojaya Sale yang kadang-kadang macam tiap bulan dia buat jualan gudang kan , haha .. apa aku kisah ! Aku tak dok Shah Alam da , jadinya tak la berkesempatan nak jenguk sale kat sana. So, untuk tidak membuang masa, aku nak umumkan , dengan bangganya ,, Metrojaya Sale akan dibuat di PICC a.k.a tempat praktikal aku ! haaa .. takyah susah-susah nak p mana-mana kan ... nak sopingg je .. p je kat  dewan tu .. hahhaah .. Korang jeles?? alaa.. takyah la jeless .. jom kite soping raya sama- sama .. ni detail nya :


Ala.. sebenarnya aku just nak ajak korang datang sini jenguk aku ... tu jek .. sob sob sob ='( .. hehe eehh !! lagik satu sebelum aku terlupa .. kat PICC adoo buat bufet Ramadhan tau .. Sahara Style punya .. mai la datang makan sini ,, macam-macam ado ... worth with money orang kata .. 



0 orang say hi:

Post a Comment

Silalah tinggalkan jejak korang kat sini ye... sekali jejak pon okay ..