Wednesday, August 24, 2011

Antara Yang Hot !

Aku semalam tengok berita kat TV9 ... Ada beberapa berita yang aku agak tersentuh la .. ye la .. nak raya dah ni kan .. Makin nak raya .. macam-macam jenayah berlaku .. apa la dunia ni .. semalam ada 3 cerita yang aku agak tersentak .. 

First :

Ini mengenai bapak yang marah kat maknya.. Then dia geram and bawak ketiga-tiga anaknya  umor 2-5 tahun ke kolam .. then dia umpan anak-anaknya kata mahu p pancing .. that why semua anak nya ikot.. pastu bapaknye.. Tolak anak-anaknya ke dalam kolam .. Adooii ... Semua lemas dengan selambernye..  Mengapa macam ni oii ?? Anak tu bukan sehari dua nak ngandung .. Ni siap dah besar tau .. Sedihh nye la dapat bapak macam ni .. Darah muda kot kan .. Umoq baru 29 tahun .. Tak matang g bapaknye ni ...

Second:


Ni mengenai mangsa yang ditangkap kat Peru berkenaan ngan dadah .. Sian dia .. Dah kene tangkap time 2008 lagik .. Dia takdak duet bila dia dikurangkan hukumannya .. Then kerajaan Malaysia tolong keluarkan dia dari Peru tu .. Sedih nau negok time dia baru sampai kat airport tuh ... ='(

Third :


Ni laa berita yang wat aku bergenanggg je .. dua budak sekolah kene langgar lari.. Sian negok bapaknya yang dok kat sisi anak then angkat anak tu .. Sedih je muka mak pak dia .. Tapi yang wat aku sedih tuh bila tengok mak dia bagi keterangan dengan tenang je.. fuuhh .. ~ Tenang gile .. Aku rasa kalau orang lain .. hilang 2 anak .. mesti dah tak ley becakap dah .. mak die mang tenang .. sian budak-budak tuh .. sampai patah tulang belakang .. Siapa la yang tak tanggungjawab tu kan ... Mintak la dia pon terima nasib yang sama ...

Takmo tengok berita dah pasni .. acik wat aku sediihh je .. dunia..dunia.. =(

0 orang say hi:

Post a Comment

Silalah tinggalkan jejak korang kat sini ye... sekali jejak pon okay ..