Thursday, August 11, 2011

Come Back !

lame giler la aku tak update mende ni. Punya la bz kononnya kan. Tup tup dah masuk bulan Ramadhan kan. Dah Ramadahn ke 11 ni. Waaa, pantass nya la. Aku masih lagi puasa penuh buat masa ni *ehem ~. Apaaa la kabar semua kan. eemm ..  macam la ada orang bace blog aku ni nak berkabar-kabar bagai kan. eheheh ..  So, sepanjang ketiadaan aku di sini adalah kerana ...... aku sangat la takde mood okay nak update nye. Sejak praktikal ni .. lagik laa .. Bukan bz sangat pon kat sini, cume, tah la ... aku nye mood tu on off. Tapi aku tak sure apa sebab aku nye mood teros off hari tu. ffuuhh ..  nak dekat 3 bulan gak la tak sentuh ! Record ! Okayla geng' nanti kan hidangan mata dan hati sebentar lagi yaa .. see ya  (^_^)/'

0 orang say hi:

Post a Comment

Silalah tinggalkan jejak korang kat sini ye... sekali jejak pon okay ..