Monday, May 28, 2012

Sometime..

Selamat kepagian.. =) Buat ape tu.. hehe. 

Okey, malam tadi aku tak dapat tidur kerana ada emo sikit + sakit tengkok. Macam nak karate je diri sendiri sebab dah macam robot dah malam tadi. Letak ubat pon tak jalann. So, hari ni pergi office, dengan leher menegak tak boleh gerak. Good Job Mimiey! Yeeaayy!!

Mampu lagi senyum walaupuuuunnn =( .. hehehe
Haaa.. pagi tadi time dalam bas, aku pon sempat la berangan merenung jauh ke depan. haaaa. nampak tak perjalanan ke tempat kerja aku tu jauh benar, sampai boleh ada masa  berangan-rangan kan. Hahaaha. 

Aku saja je terpikir, susah juga jadi aku ni kan.. =)
Bukan apa, sebab aku boleh dikira sekarang, hidup aku agak complicated, maybe baru lagi bekerja dan tak dapat lagi adapt situation macam ni kan. hehe. 

Dan kalau kehidupan peribadi pulak, aku ni jenis pendiam bila ada masalah, kurang nak luahkan. Maksud aku masalah besar la, kalau setakat masalah tak boleh kentut ke, mesti la aku cerita dengan seronoknya kan. hehehe. Kadang-kadang terpikir macam untung jadi orang lain, macam ada orang paham kita, ada orang amik berat tentang kita, ada orang baik hati dengan kita, ada orang yang tak sakitkan hati kita, ada orang yang tak menyusahkan kita, ada orang yang tak buat kita pening kepala. kannn.. hurm.

Aku ni hari-hari muka ada senyum. hehehe. Tapi hati sapa yang nampak kan. Bila orang ada problem, orang cari aku untuk tanya pendapat. Aku dengan senang ati akan memberi pandangan aku. Tapi bila aku ada masalah, aku cuba luahkan, tapi orang tak dapat nak beri pendapat yang  buat aku senang hati. Lagi buatkan aku tak senang ada la. Then kalau aku bagi pendapat terhadap seseorang, ada diantara yang suka merendahkan pendapat aku. Seperti aku ni buat-buat pandai. Tetapi dah terang-terang pendapat aku tu sohih. 

Kadang-kadang terfikir juga, kenapa sekarang aku susah sangat nak menyuarakan pendapat, berborak dengan open nya seperti masa-masa dulu. Maybe keadaan orang sekeliling yang agak pentingkan diri je kan. hurm. 

Kalau ikotkan, sekarang aku tengah mencari balik diri aku yang dulu, yang happening, yang gila-gila, yang boleh hoorey saya hooorey sini. Aku sebenarnya kurang gemar dengan kehidupan aku yang makin meningkat dewasa  ni. Seriously, aku kurang gemar. Sekarang aku masihhh lagi menggali peluang yang ada, cuba untuk keluar dari kelompok yang banyak menyerabutkan kepala aku, keluar dari situasi yang mampu buat kepala aku meletup. Boom!! hehehe. Okayla,,, nak berangan jadi budak kecik balik la. lalalala.... (^__^)

0 orang say hi:

Post a Comment

Silalah tinggalkan jejak korang kat sini ye... sekali jejak pon okay ..