Friday, May 18, 2012

Addicted to K-Pop

 Wahhh.. Sejak bila nok? Hehehe. Haaa, bermula cerita nya bila aku naik bas pagi-pagi nak pergi kerja kan. Abang drebar bas on la radio Hot Fm. Lepas tu, tiba-tiba aku dengar lagu korea, then aku macam hisshhh pagi-pagi dah lagu korea, tak hape-hape .. tiba-tiba!!! Lagu tu macam kuatt je kat telinga aku, macam sedap gilaaaaaaa je kat telinga aku, macam aku nak nyanyi sama jeee kat telinga aku. Fuuhh. Aku pon dengar betul-betul sampai habis, then dengar Fafau sebut nama kumpulan dia.. 

FT Island - Severely

Aku sampaii je opis, terus cari lagu ni kat Youtube. Hambik!! Sedap dan berkrim lagu-lagu depa semua. Hehhee. Aku arang suka lagu Korea ni. Aku tau laaa sekarang ni zaman-zaman K-Pop,  2 minutes la, apa lagi kumpulan dorang? Hahaha.. aku tak tahu menahu langsung. Ni pon nasibb je aku dengar Fafau sebut nama kumpulan, kalau tak, memang gagau la aku cari kan. Okey, jom dengar lagu pertama yang buat aku sukaaaa gila kat kumpulan FT Island ni. Meh aku bagi lagu-lagu yang aku suka dengar dari diorang.
Ini la lagu yang aku dengar dekat dalam bas tu yang membuatkan aku sukaaa gila kat kumpulan FT Island ni.. *lovelovelove

Jom layan lagu lain yang seronok jugaa... (^_^)




Okehh.. Aku dah jadi peminat K-pop. K bye! =)

0 orang say hi:

Post a Comment

Silalah tinggalkan jejak korang kat sini ye... sekali jejak pon okay ..