Wednesday, May 16, 2012

Misi-Mutu-keunggulan

Hahahah!! Penin! .. Berat badan makin naik. Aku pasti sangat punca nya adalah disebabkan stress dengan keadaan kerja aku. Itu sahaja. Kalau nak kata aku bahagia bercinta.. memang tipu.. bukan tipu bahagia tu.. tapi tipuu sebab dah berapa lama aku bercinta kan. Takda pulak aku naik badan melampau. Ni aku tak berani nak timbang berat aku sebab aku takot aku stress. Cukupla dengan sekadar melihat di badan sendiri dengan pakaian yang agak mengecil dan tidak seperti selalu. Ye. Pakaian semakin mengecil okay. Hahahah. 

Yang aku pasti aku nak cuba dan cuba dan cuba dan cuba untuk mendapatkan kembali berat badan aku yang sebelum ni...
Takla kurus sangat tapi aku suka macam ni, ringan , sedap-sedap dan juga bertenaga! Tu yang penting! hahaha.. But now, aku kene buat balik schedule makan and work out aku. Ohhhh... tolong la buang lemak yang degil di perut, vontot dan peha aku.. ohhhhh tolonggglaa!. =)

1 comment:

Silalah tinggalkan jejak korang kat sini ye... sekali jejak pon okay ..