Wednesday, May 30, 2012

Pameran Raja Kita

Haaaa.. Sapa tau sekarang ada exhibition Raja Kita dekat Istana lama kat KL tu? Angkat tangan! Hehehe. Aku tahu pasal ni pon time pergi kat Hari Belia hari tu. Dapat info dari situ la kan. So, kami pon pergila ke Istana lama untuk melihat sendiri macamana la rupa nya dalaman Istana Negara tu kan.  Meh layan gambor. =)
Abaikan model tak berbayar itu. Hahaha. Haa, ini adalah entrance dia. So, sapa nak masuk sini tiada bayaran dikenakan. Tetapi cas untuk kamera dikenakan iaitu serendah RM3 per entry. Murohh je korang. Apa la sangat RM3 tu kan. Kan. Kan. Heheehe. Meh layan gambar je ye. Time  ni cuti sekolah kan, so, agak padat dengan budak-budak sekolah.. Pandai-pandaila korang pilih time ye.














Hokeh.. Banyak sangat dah! Nak tau lagi, p la tengok sendiri ye.. hehehe.. Takkan la semua picture aku nak boh kat sini kan. hahaha... Selain dari tu, ada juga pameran foto Brunei Malaysia.

Okeh.. itu saja. So, korang datanglah jengah kat Istana Negara ni tau.. Tak tugi mana pon kan.. =)