Sunday, May 27, 2012

Powerpuff Girl!

Siapa yang paowerpuff girl tu? Haha. Aku baru habis layan blog Dr. Harlina. Siapa Dr. Harlina? Haa.. 
Ni la dia.. Sebelah tu kompem korang kenal kan? Haa. Sekarang aku bukan nak cerita pasal Dr. Harlina and Syed Muzaffar ni, aku just nak cerita pasal si kecik tu, Sophea Isabella. Haa, Si B ni sejak menjak ni menjadi bualan ibu-ibu  seluruh Malaysia. Haaa. Kenapa? Sebab ni laaa...
Haaa.. Sweet tak? Hehhee. Bukan la nak kata jakun sangat dia swimming tu. Tapi jadi excited sangat dan jakun sangat pabila jarang kita nampak baby swim kan. Kalau anak-anak mat saleh tu memang biasa kita dengar diorang dah ajar baby diorang dari lahir swim. So takde la heran sangat. Dan di sebabkan B ni anak orang yang dikenali oleh satu Malaysia, so, itu menjadikan seluruh ibu-ibu di Malaysia di suntik semangat untuk mengajar baby diorang berenang juga. Ohh.. tak sabarnya nak beranak! Heheheh,..

Dia nampak sungguh seksi di dalam air . Hahaha. So, tadi aku jengah blog Dr. harlina la, then tengok ada gambar baru B dan Daddy nya beraksi di dalam air dengan Pro nya. Thaniah B!! You are great! Sebab aku pon tak reti berenang. That why aku jakun gila bila baby pon berani masuk dalam air. Kalau aku memang terkapai-kapai. Hahahaha.. Ni gambar erbaru nya..


Bapak ngan anak sama-sama seksi di dalam air. OOppss. Hahahha...!!
Oh Bella, jom jadi menantu auntie! Hehehhe =D

0 orang say hi:

Post a Comment

Silalah tinggalkan jejak korang kat sini ye... sekali jejak pon okay ..