Friday, May 25, 2012

Iklan Orang Melayu

Haaa..dulu aku ada cerita pasal iklan yang kurang menyenangkan di dalam Metro kan. Now aku nak tunjuk iklan yang lagi tak senang mata memandang di dalam majalah Wanita. Walaupun majalah itu majalah wanita, bukan semua wanita yang baca. Harap la maklum okay. So, kepada editor majalah ke, suratkabar ke, ape ke, sila lah amik berat tentang hal-hal yang memalukan orang Islam dan lagi yang memakai tudung. Apa yang bakal aku tunjuk ni, seriously aku kata, ia bodoh dan JELIK!! Memalukan dan memualkan. Sorry la kepada model produk, kalau awak betul Islam, awak takkan malukan diri setuju buat iklan yang MACAM BERAHI ni.. huh. MEMALUKAN!

Okey, secara jujur, korang geli ke tak?? Ke korang rasa ni la marketing strategy paling bijak di zaman ini?? Eyy.. SHIT.. geli..geli..geli.. biar aku tunjuk kat sini pulak. betapa gelinya aku dengan iklan-iklan masa sekarang ni, Yang tak tahu malu, terjelir lidah sana sini, tunjuk breast sana sini, geeelii.. Bangga ke wey?????


*korang kalau terstim tengok ni aku tak tahu la kan. hahahahahaha!!!! =D

2 comments:

Silalah tinggalkan jejak korang kat sini ye... sekali jejak pon okay ..