Tuesday, October 23, 2012

Kenapa Dia Anti Aku?

Selamat pagi.. Masih mengantuk. Ada semburan ubat tidur kaa dalam office ni? Hahah. Buat kerja baru 2 jam, dah malas. Sapa soh kasi kerja tinggalan orang, kan dah malas. Hehe. So, aku mahu cerita pasal sorang ni, yang aku pernah cerita dulu. Minah ni buat hal lagi. Hahahha. Aku tak marah pon dengan perangai dia. Cuma aku nak gelak je rasa. 

Alkisah, dia still muka macam tu bila nampak aku. Tapi sekarang dia sudah lagi mengkelakakan bila, aku jalan ngan member aku, dia sanggup pandang ke arah kawan aku sahaja hanya untuk senyum. Aku? Tak dipandangnya. Seperti aku ni halimunan. hahaha. Lawak sungguh. Minggu ni dia buat macam tu. Sebab aku perasan, asal aku jalan ngan kawan aku je, dia senyum lebaqqqq sangat.Tapi kepala ke arah kawan aku sahaja. Straight. Then aku saja je pandang dia. Dia macam keraskan kepala dia supaya stay ke arah kawan aku tu, no toleh-toleh yeeee.. Hahaha

Kadang-kadang pikir, kenapa dia macam tu?. Aku ade buat salah ke dengan dia? And tiba-tiba borak ngan kawan aku tadi, dia kata, orang tu memang dia kalau tak suka, dia akan buat muka macam tu. Dia tak suka tanpa sebab tau. Hahaha. Lawak. Sebab ada sorang mangsa yang senasib dengan aku kat opis ni. Eh silap.! Aku senasib dengan dia. 

Nasib la dia tak lawa tau.*jujur sekejap . Kalau lawa, sentap ai tau. So, kalau tak lawa, tak nak tengok muka aku pon takpela, maybe sebab aku lawa dari dia kot kannnn. =) .. Lawa hati dan perangai. Bukan muka jeee. (^_^). 

But aku dan kawan aku masih berfikir, kenapa perempuan itu tidak suka tengok aku?? Guess! Guess! Guess what?? hehehe.. 

0 orang say hi:

Post a Comment

Silalah tinggalkan jejak korang kat sini ye... sekali jejak pon okay ..