Sunday, January 15, 2012

Terima Kasih Kepada Awak

Ohh.. Dunia aku menjadi terang seperti baru lahir ke dunia. Haahahahah (over). Okay la. Kan beberapa hari lepas aku bising pasal badan tak berapa sihat dek kerana mata pening. Punca nya sebab spek aku hilang, so mata aku takda support la. Seminggu merana kak ooiii ... Tak boleh hidup aku camtu. Disebabkan merana( kononnye), terpaksalah aku laju-laju buat spek baru... duit..duit...duit... parahh. Hehehe. Aku terpaksa survey banyak kedai dek kerana nak cari kedai yang boleh menyediakan spek aku dalam waktu yang singkat. Ini kerana, most of kedai spek kat Putrajaya ni amik masa seminggu nak siap! Mati aku kan. Hahah. Then, last-last minute aku jumpa satu kedai ni, harga spek standard semua kedai putrajaya, and apa yang aku consider adalah, dia boleh ikot permintaan aku, siapkan A.S.A.P .. asap tak asap mana la kan, Rabu malam buat, Jumaat amik. Okay la tu dari seminggu kena tunggu. Ni kerana, aku nya lens special sikit, hehehe.. that's why aku perlukan spek ni bila ada waktu yang getir tu.ahahah. Mata special la katakannn. Hurm. So, dengan bangga nya.. meh aku tunjuk spek yang gabak ni kat korang!





Okay???
Okay la tu kannn... Heheheh.. Dan yang terharunya, lepas pakai spek ni, baru lah aku dapat pandang sekeliling dengan clear nye. Jakun sekejap. Macam baru lahir! Nampak nau la aku ni tak kisah pon idop ngan permandangan yang tak clear selama ni.Sebab aku ingat pemandangan sebelum ni dah cukup clear dah bagi aku. Hahahaha... Rupa-rupanya silap... Dah sakit, baru nak cari obat nye kan! Korang jangan jadi macam aku.... Bad...

0 orang say hi:

Post a Comment

Silalah tinggalkan jejak korang kat sini ye... sekali jejak pon okay ..