Wednesday, January 11, 2012

Penangan Skrin Komputer

Okay. Now aku punya kesihatan kurang memberangsangkan. Hahaha. Aduuuh. Badan lemah plus mata pening! Bila di belek-belek ni, demam aku ni macam disebabkan oleh mata aku yang dah lama tak emakai spek mata. Mana spek mata aku?? HILANG okay! Marah betul la sapa yang hilangkan tu. So, sekarang aku mendapat sakit kepala yang kerap dan demam tib-tiba. Pergi jumpa doktor, dia kata tak demam. Aishh.. doktor ... saya betul sakit kepala and demam  laa.. sila lah percaya. Then dalam cakap aku okay takde apa-apa tu, dia tetap bagi obat sama aku. Hahaha. aduuh. Bila nak minta MC dia tak kasi. Katanya okay tuu.. boleh pergi kerja . hahaha.. 
Ni la ubat yang doktor bagi kat aku. Fuhh..nasib semua sedap. Haaaa.. Gara-gara mata aku, badan aku jadi tak sihat. Dah pergi Alamanda semalam check mata, keputusan nya?? Memang power aku naik. Sekian terima kasih. Makin aku biarkan mata ni, makin teruk pula jadinya nanti, aduuhh. nak pikir bajet buat spek lagiiiiii ... PINJAM DUITTTT!!! heheheh.. I miss my old spek mata. Hahhaaha..

0 orang say hi:

Post a Comment

Silalah tinggalkan jejak korang kat sini ye... sekali jejak pon okay ..