Friday, January 6, 2012

Apa Yang Ingin Dicapai Sepanjang 2012?

Ini merupakan serba sedikit apa yang ingin diidamkan oleh aku sepanjang 2012. Insyaallah. Kalau ada usaha, tentu ada hasil nya. Ye kan? Jum lihat antara apa yang aku ingin kan sepanjang perjalanan 2012 ni:














Itulah serba sebi perjalanan yang ingin aku capai sepanjang 2012 ni.. Banyak tak? Tak pon, nampak banyak sebab yang reduce weight tu kena usaha kuat juga tahun ni. Melampau pulak berat badan aku ni naik. Aku ada tersalah makan ubat naik berat badan ke? Hahahah. Salahkan ubat pulak kan. Okay la. Sampai di sini sahaja, kita tunggu dan lihat adakah semua impian dan harapan di atas akan tercapai.. Insyaallah..

0 orang say hi:

Post a Comment

Silalah tinggalkan jejak korang kat sini ye... sekali jejak pon okay ..