Tuesday, January 3, 2012

Kemalasan

Really bad day. Hahahaah.. 
  • Rasa nak demam
  • Masuk-masuk dah ada task atas meja (spinning words)
  • Menggunakan fokus yang tinggi untuk memahami isi kandungan surat
  • Lupa bawa shawl nak tampung kesejukan office
  • L.A.P.A.R
Arrrggghhhh! ... Ngantuk okay, nak buat apa pon tak ada mood dah sekarang ni. Ni punca kepenatan dan kecutian baru-baru ni la. Penat tu dia bawa ke hari ni. Kan tak best tu. Semalam kenapa tak nak demam wey? HahahhahahaDDDuuuiii.. Korang pula macamana? Ada mood tak kerja hari ni?  Sesiapa yang dah kerja semalam, kira okay la kan boleh adapt hari ni. Hahahaha... Aku pon dah tepu otak nak bercerita memandangkan surat yang aku kena buat untuk bos aku ni lagi meruntum jiwa lara aku. Hahaha..  Okayla.. Aku nak review semula semua yang berpusing-pusing ni. Okay yeee.. ketemu lagi semua.

0 orang say hi:

Post a Comment

Silalah tinggalkan jejak korang kat sini ye... sekali jejak pon okay ..