Wednesday, January 25, 2012

Sila Memahami

Okay, Dikala kebosanan, aku lebih suka mengadap menda yang menguji minda dari mengadap internet seperti menonton movie, dan juga bermain game. Sapa kata tengok movie tak mencabar minda?? Haaaa..... Cuba la tengok movie yang takde subtitle.! Mencabar minda tak??? Haaa.. lagi-lagi kalau bahasa dia tu tak slang dari pada mana tah.. MENCABAR dictionary aku  ni tau.. 


Ceritanya sekarang adalah, aku dah hurai kan yang aku lebih suka mengadap movie or game dikala kesepian (acecece).. so, segala FB, Twitter or Blog memang aku akan online kan. Sebab ape? Sebab suke hati aku la kan. Hahaha. Okay, makanya, kalau korang(kawan-kawan) yang FB Chat(especially) kat aku, then lamaaaa gila aku tak jawab, please la, understand me. Aku memang tak tengok FB tu and ikot suka hati aku la kalau aku ade mood ke takde mood ke nak balas or seangkatan dengannya. Makanya, kawan-kawan yang dihormati dan disegani, Toksah la nak sentap-sentap ke, nak marah-marah ke, nak merajok-merajok ke, nak maki-maki ke, nak kata sombong mambong ke, nak apa-apa je la kan. Ade aku kisah? Haaaa .. Aku akan kisah kalau family aku je yang message. Yang lain tu.. Kalau aku balas tandanya aku ada mood, kalau aku tak balas tandanya aku no mood. MUDAH kan?? 


Kenapa aku nak buat entry macam ni? Macam la aku ni ramai peminat kan? Haaaaa... Jawapannya, sebab ramai peminat la aku terpaksa buat entry ni, Aduuhh. Sila amik perhatian ye, kalau lepas ni nak sentap mantap bagai, aku tak layannnn la... Biar la nak kata apa, kisah sangat la aku kan. Bukan kawan tu tak penting, cuma, ada time yang kita taknak orang ganggu dan ada time yang kita nak berteman kan. So, dah memang salah time kau tu message aku, ha. Makanya, tiada nasib yang  baik la kau pada hari itu kannn.. Aku kan femess, penat layan peminat ni. Nak rehat jugerrr.. Auuww.. Okay la. Bye ye sentap mantap semua.. =)

0 orang say hi:

Post a Comment

Silalah tinggalkan jejak korang kat sini ye... sekali jejak pon okay ..