Tuesday, January 17, 2012

Alangkah Kejamnya

Aduh...hahahahah! Pagi-pagi nak drama kan. Hahaha. Cerita nya bermula bila, aku ni merupakan peminat game. haaa.. Mukadimah nye dah macam ni, mesti korang tak paham. Alaa, cerita nya adalah, aku nak bagi tahu, aku ni kalau takde keje nak  buat, aku lebih suka main game dari ngadap FB dan sebagainya. Tak kira la game apa pon, asalkan ia menguji kesabaran dan kekretifan aku. Haaaa.. begitu. hahaha. Okay, disebabkan aku ni pemain tegar game, so jari jemari merupakan aset penting bagi mengawal sesuatu game tersebut. Lebih-lebih lagi jari telunjuk sebelah kanan. Dipendekkan cerita, jari aku cedera!!!!! Tragis okay!



Tragis tak?? Haaaa.... Sampai sekarang rasa ngilu nya. Ohhh.. nak tekan keypad pon, berfikir 24kali tau. hahahah. So, disebabkan aku nye jari ni sakit dan stil berdenyut-denyut.. maka konsentrasi permainan aku terganggu, sebab jari ni sangat penting untuk permainan aku yang agak mencabar ini. Hahha...
Nampak tak bertapa pentingnya jari tu? Ohhhhhh...... disebabkan jari ni kurang bertenaga... maka aku nya score untuk level easy sungguh la mengecewakan...
Nampak??? 8050!!! Ohhh.. memalukan. Macamana nak aku capai high score aku 30000 tuh! Hahahah... Jarii, please sembuh cepat... Ai tak buleh idop tanpa mu... Takde mood nak main game ni... =)


p/s: Entry yang merapek, motip just nak boikot sebab byk kali main, banyak kali tewas. Ohh.. =(

2 comments:

  1. main game smpi cdera jari? mak aii giler ganas kakak mimi nih

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahahah...tak beragak adek fendi nii... ni punca nya lain laaa... disebabkan jari ni sakit...maka kakak mimi tak boleh nak main game.. pahamm..hehhe

      Delete

Silalah tinggalkan jejak korang kat sini ye... sekali jejak pon okay ..