Thursday, November 1, 2012

Nikah November


Selamat pagi.. Korang tengah buat apa tu? Aku hari ni takda  kerja pulak.. Jangan nak balik kang ada keje berlambak sudaaaaah la kan. =_=' 

So, November dah kan? Lagi sebulan nak masuk tahun baru weh.! Tahun baru lagi? Cepat je masa berlalu kan. Seperti biasa, akhir-akhir tahun ni la semua berebut nak kenduri.. hehe. So, November dan Disember merupakan bulan yang sangat ramai kawan aku kawen. By next week, beratur... setiap minggu adaaaa je member yang nak kawen. ! Hehhee. Jeles! Alhamdulillah.. jodoh diorang dah sampai kan.. =) 

So, aku dah kerah Encik Sepet supaya free weekend! Sebab aku nak amik berkat. Hehehe. Gedik kann. So, kepada kawan-kawan yang nak melangsungkan hari pernikahan tak lama lagi.. TAHNIAH!!!!! Semoga berkekalan dan bahagia sampai akhirat.. Amin ..