Thursday, November 15, 2012

FELINNA INCH LOSS

Sticky Post
* scroll bawah untuk entry baru

Hey Guys!!!
Aku  nak promote sikit ni!! Produk yang aku guna 2 3 hari ni.!! Best! 
Product apa??
Meh tengok bawah (^_^)

Haaaaaaaa... FELINNA INCHLOSS!!
Apa kelebihan Felinna Inchloss ni??

Ini huraian dari aku tau:
Aku dah pakai nye baru lagi, Sebab apa aku pakai? Sebab kes GEMUK ni la kan.. hahaha.. So, aku pakai dengan rakusnya bila Inch Loss dah ada di tangan! . Rakus tak? Aku before ni ada baca-baca testimoni, and kelebihan inch loss ni tau. Aku macam.... errmm.. betul ke? PAkai krim boleh kurus ke?? Hurm.. Tapi bila aku pakai!!! Aku hilang 2cm lilitan lengan dalam satu hari!!! Wehhhh... Bangga dengan diri sendiri (^_^).

Apa aku rasa time pakai Inch Loss ni?
  • Wangi (first time sapu dia ada bau angin-angin sikit, tapi magic! dalam beberapa minit, bau tu jadi wangi macam lotion wangi yang jual kat luar tu..
  • First time pakai je, dah rasa kehebatan! .. Time sapu tu, risau gak tak jadi apa, tapi ... Alhamdulillah, panas je rasa tempat sapu tu. Sapa yang pernah pakai lotion kurus lain sebelum ni, dia akan tahu betapa Felinna Inch Loss ni meresap ke dalam dan terus bertindak dengan rakusnya di dalam lemak-lemak kita. Aku dapat merasainya (^_^), sangat berbeza tindak balas dia berbanding lotion lain..
  • Picit sikit sahaja, mampu gunakan untuk satu badan =)
  • Yang penting, nampak kesan yang cepat selepas sapu! MAGIC! MAGIC! MAGIC!
Okey, aku dah kasi perasaan aku time pakai lotion ni kan.. So, kalau korang nak merasai MAGIC dia, apa lagi!!!! Meh beli kat aku!! Harga adalah sama seluruh Malaysia ye.. 

RM 75.00 Semenanjung
RM 80.00 Sabah/Sarawak
180ml/botol
Okey, dah habis celoteh dari aku, ni adalah celoteh copy paste. hehe.. sila baca ye.. =)


RAHSIA KENAPA INCHLOSS SANGAT HEBAT!

1) Lotion ni sangat wangi dan xterlalu panas dan xberbau seperti minyak angin, dia dingin dan mesra pengguna. malah mudah dibawa and selesa dipakai walaupun ketika bekerja (so xdakla org cakap..ko sakit perut eh? Bau minyak angin jek)

2) Hanya sekali sapuan anda bole lihat perbezaan inch anda (pastikan ukur sebelum guna ya). Mudah nak apply kat mana2 bahagian kita xpuas hati, ade customer sapu kat pipi dia yg bolat!

3) Inchloss diformulasi dari bahan2 semulajadi yg selamat utk wanita hamil,menyusu atau gastrik..Ianya selamat bagi wanita hamil kerana rumusan nya xda sebarang chemical..kecuali! Jangan lah sapu kat perut tu nak bagi kurus pulak... 

4) Kita bole mengawal bahagian tubuh mana yang hendak dikuruskan jadi kalau yg kurus sekadar nak buang lemak2 sikit2 tu pon bole cuba..pasti puas hati!

5) Yang pasti dengan inchloss dah hantar utk dibacakan 30juzuk alquran di mahad tahfiz bukit mertajam penang... Semoga lebih dirahmati..agaknya sbb tu 1 hari pakai da nmpk kesannye. (Jd jangan langkah ya)

6) Felinna (owner product) mencuba sendiri dan rasakan result yg fantastic! Bombastic! Dan yg pasti xnampak plastik hnya dalam masa sebulan 5KG TURUN uoll! Over x? Haha 



Pengasas Felinna Incloss lost 5kg daalam sebulan tau!!!!



Okey, dah puas buat entry panjang-panjang! Korang kalau nak beli, jangan malu-malu bagitahu aku. Kalau tak percaya kehebatan Inc Loss ni. Korang try la cari testimoni ramai lagi pengguna di luar sana termasuk aku (^_^). Yang penting, lotion ni akan menjadi lotion wajib bagi setiap orang yang nak buang lemak-lemak degil .. hehehe.. Love.love.love. 

PM aku kalau nak lotion ni ye.. atau pergi PM kat FB aku :https://www.facebook.com/ElMie15
Atau no tel aku : 013 294 5264 .. Have a nice weekend ya!!! (^_^)

0 orang say hi:

Post a Comment

Silalah tinggalkan jejak korang kat sini ye... sekali jejak pon okay ..