Tuesday, November 6, 2012

Kebahagiaan Milik Saya

Selamat Pagi!Woooooop! hari ni baru masuk kerja! Semalam aku and Encik Sepet ponteng kerja! Gaara-gara konvo dia la ni! Huh. =_=" . haha. Yess!!! Kami berdua dah konvo... Yeaay!! Boleh kawin daaaaaaa! *motip. 

Okey, aku bosan gila, sebab aku punya mood kerja non ado. Bangun pagi jee, aku dah set nak kemas bilik yang bersepah dek kerana weekend tak berkesempatan nak buat. Ni pergi holiday punya pasal =) .. Seronok bila berholiday dengan family baru ni.. makin mengeratkan silaturahim dan juga mengerat kan kasih sayang sesama umat manusia. Waaahh, ayat ustazah =p. 

Korang punya weekend macam mana? Aku bermula November memang akan busy dengan jemputan sana sini. Wuuusss. Tak sabar nak p makan nasi minyak orang ni. Hahhaa. Boleh mintak resepi lepas ni =p. 

Yang penting pagi-pagi macam ni, sucikan minda, sucikan hati yang hitam, sucikan tangan yang menunding dan sucikal akal yang merapu, supaya kerja aku berjalan dengan jayanya disini. Happy working u semua (^_^)Y.

0 orang say hi:

Post a Comment

Silalah tinggalkan jejak korang kat sini ye... sekali jejak pon okay ..