Friday, November 16, 2012

Bulan Penuh Kelaparan

Sesiapa diantara korang yang sejak menjak ni, perut asyik lapar, mata nampak makanan, kepala nampak makanan, hidung bau makanan,kaki nak melangkah tempat makanan, tangan nak masukkan makanan dalam mulut, telinga dengar tempat jual makanan yang sedap, MAKANAN JEEEEEEE =_='.

Bad kan. Apara. Heheheh. Itu yang berlaku pada aku sebulan dua ni. Badan boleh naik dengan mendadak nye hanya dalam sebulan! Nak turun tu mak aiiiii.. berbulan2 baru turun kan! Marah betul. Hahaha. 
Marah kan? Hahahha.. Tapi sejak ada Felinna InchLoss ni, aku kurang rasa takot la kann, sebab setiap kali pakai, setiap kali tu hilang inci! Hahahahaha.. CUma perlu bersabar la kalau nak dapat hasil kann, sama la macam, kalau nak makan nasik, kena la sabar . Basuh beras dulu, masak, baruuu boleh makan. Haaa. Ada kena mengena tak dengan teori sabar aku tu? Hahahah.. 

Disebabkan bulan ni bulan penuh kelemakan dan legemukan, aku haruslah berusaha untuk kurus semula! Untuk dapat kan hasil yang cantik dan menggoda. Miaawwww...