Wednesday, November 14, 2012

Masih Meniaga

Hai selamat petang! Dah kenyang? Errgghhhkkk...~ Okey, now aku nak cerita sikit. Bukan cerita laaa, just nak bagitahu. Sebab ada yang bertanya, " Sis masih menjual vitamin C lagi ke??" . 

Haaa, meh aku nak bagitahu. Aku masih menjual vitamin C dan produk terbaru ni , Felinna Inch-loose. Jangan malu jangan segan nak tanya aku dekat Facebook aku or message je aku dekat nombor 013-2945264. aku sentiasa ada membantu korang (^_^). Kedai Aneka MIJA pon masih beroperasi. Beg-beg yang dijual masih ada yang available. Cuma aku agak busy nak manage page tu. Sebab tu kadang kala aku post di main Fb aku je. 

So, sesiapa yang nak beli vitamin C 
500mg = RM 45.00
1000mg = RM 60.00
Dan juga, sesiapa yang nak beli Felinna Inch Loose
180ml = RM 75.00 
So, sesiapa yang  nak beli, jangan malu-malu tanya ye.. Kedua-dua produk sangat berkesan dan aku adalah testimoninya. Hehhee.. So, apa-apa, message me okay (^_^)

0 orang say hi:

Post a Comment

Silalah tinggalkan jejak korang kat sini ye... sekali jejak pon okay ..