Wednesday, June 27, 2012

Sempat Lagi Ke?

Selamat pagi yeee kawan-kawan.. Apa cerita? Hehe. Ehh.. aku kan nak konvo dah bulan depan kan, dengar je bulan depan, bukan nya jauh pon. Minggu depan je pon kan. So, dalam masa seminggu lebih ni, mampu ke aku menurunkan berat badan aku walaupun sedikit??? Halamakcceekk, malu pulak nak jumpa member-member bila badan dan overweight ni. Alaaaa.. memang la selama ni overweight, tapi ni overacting okay. Hahaha. Melampau mencanak-canak naik deerrr. SEDEEEH aku. hahaha. So, misi aku  nak turunkan sedikit laa, at least tak nampak sangat la aku naik mendadak secara jayanya hanya dalam beberapa bulan sahaja kan.. Jatuh la reputasi ai. Hahahaa. Doakan saya berjaya yeeee... 
Dasyat tak?? Hahahahah!!! Selamat Bergemuk Semua!!!!