Sunday, June 10, 2012

Gila K-Pop

Ahaaaaaaaa... Sekarang ni K-Pop betul-betul dah menghantui aku. Sunggup tidak mengikut arus zaman kan aku ni. Orang lain dah berzaman minat. Aku baruuu la sekarang ni nak minta kan. Hahaha. . Ni la cerita-cerita Korea yang aku dah tengok . Tak la banyak nau macam korang tengok.. tapi okayla... 
My Lovely Sam-Soon
Best Giler cerita dia.! Nila satu-satunya drama yang aku dah tengok lebih dari 3 kali! Hahaha. Romantik + Kelakar + Sedih semua complete! hehehe.. Yang penting hero dan heroin nya Hyun Bin dan Kim Suna sungguh ade chemistry. Haha. Nak tengok LAGI!!!!!
Boys Over Flower
Lagi satu drama menarik giler!!!!! Watak Geum Jan Di, Gu Jun Pyo, Yoo Ji Hoo, Soo Woo Bin dan So Yi Jung sungguh-sungguh fantastik!! Cerita ni aku nengok macam aku negok cerita hindustan. Banyak nau nanges nye! Hahaha. Tersedu-sedu nanges. Hahaha. Ni pon hero dan heroin dia sungguh menjadi. Boleh nampak Jun Pyo dan Jan Di mempunyai chemistry sendiri. Sebab bila Jan Di bersama lelaki lain, tak nampak chemistry tu. Hohoho. Ni pon wajib tengok lagi sekali.! 
You are My Pet
Cerita yang cute dan miut! Hahahaha.. Tapi hero dan heroin takdeee la nampak sungguh ada chemistry tu. Hehhe. Nampak macam kakak and adik je watak dia. Tapi cute la cerita ni. Dan Jang Keun Suk berjaya la juga bawak watak sebagai 'seorang' anjing yang sungguh cute. Hehehe. Cerita ni kalau tak tengok lagi pon takpe. HAhaha.. Sebab takda la terlekat sangat kat hati aku. 
100 Days With Mr. Arrogant
Lakonan Kim Jaewon dan Ha Ji-Won okay-okay la. Jalan cerita macam biasala. Cerita Korea memang macam tu kan. Cuma pengakhiran cerita yang agak konfius dan membuat orang tertanya-tanya apa jadi kepada mereka berdua ni. Hehhe. Dan cerita ni aku pon taknak tengok kali kedua. hahahaha..

Hokey, now aku nak gagah kan diri nak tengok cerita Secret Garden pulak..Sebab dengar-dengar nya sangat best! Dan yang paling penting aku nak tengok dek kerana Hyun Bin yang hemsem lagi bergaya tu berlakon. Sapa taknak tengok kannnn. Hehehe..
Okey Secret Garden!! Wait for me okay. Aku akan tonton kau sampai puas. Hehheeh. (^_^)


*kepala terbayang-bayang lagi cerita Boys Over Flower.. OOhhhh Jun Pyo... *lovelove

0 orang say hi:

Post a Comment

Silalah tinggalkan jejak korang kat sini ye... sekali jejak pon okay ..