Thursday, April 12, 2012

Zed Zaidi Sakit Apa?

Selepas habisnya Anugerah Bintang Popular, aku pon baca la tentang berita Zed Zaidi yang kurang berpuas hati di atas kemenangan Aaron Aziz untuk hadian utama itu. Time tu aku okay lagi, walaupun membara je dengan status dia tulis tu. Lagipun Aaron Aziz pon dah membalas dah kata dia tak kisah apa yang Zed kata, sebab dia tak matang. Hahaha. Tengok, abang hero aku cool je. 

Then tub-tub hari ni pulak, ada cerita pasal Zed Zaidi buat kenyataan yang dia samakan  artis luar ni macam pembantu rumah je. Halaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahai. Zed ni kan, aku cucuh laaaa putung api kat bulu-bulu dia baru tau. 

Kadang-kadang aku pelik, kenapa Zed Zaidi ni nak marah sangat???? Patutnya dia bangga ada anak MELAYU yang hebat macam Aaron. Tau...Aaron bukan Malaysian, tapi sama je la dengan Yuna yang dapat pengiktirafan dekat luar negara tu, takde pulak jadi isu kan.. Orang luar ade samekan Yuna dengan pembantu rumah? Takdeee... 

Zed ni mentaliti kunoo, yang kelakarnya, setiap kali dia jawab soalan, dia akan kata, 'SAYA SEBAGAI TIMBALAN PRESIDENT PERSATUAN SENIMAN" blablabla... bayangkan setiap kali diajukan soalan, itu ayat yang dia ulang. Ko nak satu dunia nampak ko TIMBALAN tu??Ape celooop bang! Then, dia cakap, dia terpaksa cakap atas desakan osegelintir artis yang kurang puas hati terhadap isu ni gak. 

Dah kata TIMBALAN, gunalah otak, takkan orang kata.. makan taik , ko makan taik. Betul tak?? So, sebelum bagi kenyataan tu, pikir dulu apa yang baik dan tak, bukan ikut otak 'Zed Zaidi' dia, tapi ikot otak 'TIMBALAN' dia. 

Dah.. Aku bukan nak backup si Aaron pon, cuma aku lawak sangat bila Zed ni tak sudah-sudah.. Pelik betul. Dari kau sibuk hal kewarganegaraan ni, baik ko sibuk hal yang lain pasal video lucah ke, pakaian seksi ke, mutu lakonan ko sendiri keeeee.. haaa. gitu kann.. Haiiiii la Zed ~_~

Hai,, Nama Saya Timbalan Seniman Zed Zaidi ~_____~'

0 orang say hi:

Post a Comment

Silalah tinggalkan jejak korang kat sini ye... sekali jejak pon okay ..