Thursday, April 12, 2012

Iklan!!!


Hai, nama gua Mimi Miaw...
Tujuan gua buat iklan ini adalah...
Gua perlukan someone yang boleh buat berbincang dengan gua,
hahahah! Eh tergelak. Tengah serious ni,
Gua nak seorang yang boleh gua luahkan perasaan,
luahkan masalah dan bersua muka ..
Gua punya kawan semua jauh-jauh, 
suara je mampu gua bertemu, muka jauhh sekali. Hahaha
Eh.. tergelak lagi. Serious laa..
Okay, Gua gagah perkasa, 
tapi gua tak kisah kawan ngan sapa-sapa, 
janji kena ngan kepala gua..
Gua Serious Ni.

Gua tak kisah la lu sapa,
itik ka, lembu ka, kambing ka,
gua oraite je,
tapi kalau lu pig dan anjing, gua layan jugak,
tapi gua tak boleh pegang lu all,
sebab haram, hhehe..
Oppss, serious.
Okaehh.. Gua nak blah dulu,
kalau ada yang nak jadi partner gua,
hello-hello gua ye,
Y(^_^) peace yo!

Eh..lu punya telinga gabak,
mesti lu orang yang paling sesuai jadi pendengar setia gua kan!

0 orang say hi:

Post a Comment

Silalah tinggalkan jejak korang kat sini ye... sekali jejak pon okay ..