Monday, April 9, 2012

Corat Coret ABPBH 2011

Aku yakin korang tengok ABPBH malama tadi kan? Jom tengok corat coret dari pandangan mata aku.
  1. Pembukaan yang bosan .. bebelan yang meleret dan mengarut dari Raja Azura.. sungguh buang masa. 
  2. Masalah sound system yang agak kerap.. tak kira la time persembahan, time pengacaraan dan juga time pemberian hadiah
  3. Aku rasa Didiey Alias dah terkantoi time penyampaian hadiah Pencapaian Sepanjang Zaman si Sheila Majid. Aku sure memang ada montage untuk Sheila Majid, tapi dek kerana Didiey terus menyebut penerima hadiah tu, soo.. Jadi hambar. Yelaa.. tiba-tiba sebut pemenang. Sungguh careless Didiey.
  4. Persembahan malam tadi agak menyentuh perasaan. Good Job!. Ditambah pulak shot theater Ombak Rindu.. Sungguh Asyik.
  5. Perbuatan yang tiba-tiba dari Aznil Haji Nawawi untuk menyampaikan hadiah kepada Zizan untuk kategori Pengacara popular sungguh menyentuh perasaan. Zizan deserve that trophy.
  6. Persembahan Ziana Zain, Azlan, Anuar zain, Dayang, Amy Search, Hafiz, Adira, sungguh mengujakan
  7. Suara Najwa Latiff tetap menarik minat aku, tetapi baju dia membuatkan aku rimas tengok persembahan dia malam tadi. Mangsa Fesyen ... =_='
  8. Tahniah Aaron!!! Sungguh suka  bila dia ciom kepala isteri dia bila dapat award. Kalau orang lain sibuuukk nak pelok depan TV kan.. hehehehe.. 
Dah. Jom tengok gambar. Ada sumber dari roti kaya, dan juga scan gagah dari Beritaharian.
The Winner!!!!

Bahagia sunnguh depa ni... NAik badan sudah.. =)
Legend
Lovely Couple Ever After.. hehe
Badan Siti dah naik atau Breast dia je naik?? Pelik. heheh
Eh.. Abang Aaron lagi... (^_^)
Kesian kau dik.. Takpela.. asalkan .. ur voice is superb!!
Ni la  yang buat aku sesak tengok. heheheh
Seperti biasa.. Gorgeous and Sexy
Beautiful bakal pengantin  ni.. hehhe

Menang lagi dia.. hehhee
Patot diberi kepada orang lain pulak.. Sebab dia dah tak menyengat..
Okayla tu Botak.. =)
Memang dia layak untuk award ni.. 
Maybe dia dah terkejut dapat award, tu yang kurang stabil malam tadi.. hahha
Bakal Legend MAlaysia!!!
Orang kampung aku  ni.. nyiahahahahaha.. !!
Sungguh anggun dan sopan.. I minat u. hehe..
Memang takde orang lain yang mampu tanding kau Hafiz oii.. hehe..
Okay, sebelum aku habiskan post aku, jom layan persembahan Ombak Rindu dan detik dimana Aznil menyerahkan Award kepada Zizan.


Okayla..tu je yang mampu nak share.. Hehhehe.. Tak suka toksah layan k.. heheh.. Bye!

0 orang say hi:

Post a Comment

Silalah tinggalkan jejak korang kat sini ye... sekali jejak pon okay ..